حجت بقایی

hojjate baghaei

فروش فیلم از طریق مخاطب شناسی
ساعت ۱٠:٢٢ ‎ب.ظ روز ۱۳٩٥/٥/٢٠   کلمات کلیدی:

مخاطب که می خواهد و که می پسندد .

در دل خواسته های مخاطبین پیام خود را نیز تبلیغ نمایید .

طوری که موجب رنجش مخاطب نشود و فیلم و محصول شما را تاپایان دنبال کند .

اگر فیلم شما چنین خصوصیتی داشت دیگر نگران سرمایه گذاری برروی آن نخواهید بود .

کافی است فیلم را بسازید و در یکی از سایتهای اشتراک ویدیو در معرض دید مخاطبین قرار دهید .

اگر سرمایه گذاران هم از قدرت رسانه ای شما مطلع شوند ، حمایت آنان نیز برای شما بسیار مفید خواهد بود . . .

پس همیشه سعی کنید مخاطب شناس باشید . همچنین در دل تولیداتتان هدفی داشته باشید .

مخاطب از محصولات بی هدف استقبال دوباره نخواهد کرد .