حجت بقایی

hojjate baghaei

اغلب بازاریابان وقت نشناسند .
ساعت ۱٠:۳٢ ‎ب.ظ روز ۱۳٩٤/۱٢/۱٦   کلمات کلیدی:

وقت نشناسی بازاریابان و متصدیان تبلیغات باعث گریز مشتری از پیام مورد نظر می شود .

و مشتری به جای اینکه جذب پیام شود ناخود آگاه در برابر پیام مورد نظر موضع می گیرد .

به نظر می رسد تبلیغات دارد به سمت و سویی می رود که علاوه بر حرفه ای بودن و خلاقیت باید فرصت شناس را هم در نظر گرفت . . . . . .

تبلیغات - بازاریابی - مشتری مداری - اطلاع رسانی -