حجت بقایی

hojjate baghaei

طبق توانتان تبلیغ نمایید . . .
ساعت ۱٠:۱٥ ‎ب.ظ روز ۱۳٩٤/۱٠/٥   کلمات کلیدی:

چندی قبل مشاور تبلیغاتی شرکتی بودم در غرب  .

کارخانه ای تولیدی بود که تولیداتی در حد مشتریان محلی داشتند . مدیریت شرکت در تماسی بحث تبلیغات را پیش کشیدند .

و ما شروع به تبلیغات در رسانه های تخصصی کردیم . بعد از مدتی سری به کارخانه زدم . کارخانه کوچکی بود ولی تنوع محصولات داشت و به واسطه ارتباطاتی آن مدیر محترم داشتند می توانستند هرنوع کالایی را آماده کنند.

تبلیغ کوچک دیگری برایشان استارت زدیم کار به صادرات کشید . و مشتریانی از سایر کشورها داشتند .

البته من بابرندهای دیگرهم همکاری داشتم اما مشتریان همین برند را می خواستند .

متاسفانه این دوست ارجمندمان درگیر کارهای دیگر شدند . مدیر پخش نداشتند،مدیریت مالی خوبی نداشتند و امور روابط عمومی را هم خودشان انجام می دادند . وقتی تعداد سفارشات از حد گذشت . دیگر جوابگو نبودند .

چون مشتریان باایشان ارتباط داشتند هیچ کاری نتوانستم بکنم . آن مشتریانی را که می شناختم محصولات برندهای دیگر را معرفی می کردم . . . . . .

منظور این است که اندازه توان باید تبلیغ کرد . گاهی اصلا نیازی به تبلیغ کلان نیست و تبلیغات محلی کفایت می کند . . .

تبلیغات یعنی حضور مداوم دربازار