قالب وبلاگ
حجت بقایی hojjat baghaei
گزارش - نماهنگ - مستند - فیلم - عکس 
برند ایرانی لایق جهانی شدن است
شعارما : رسانه متعلق به کسی است که صاحب فناوری,فکرنو و برتر باشد.

شرکت اینتربرند در تازه ترین بررسی خود برترین  برندهای  سال 2010 را اعلام کرد. جا به جایی بسیاری از برند ها در این لیست که شامل 100 شرکت برتر دنیا است .

در حالی که برند کوکاکولا همچون گذشته خود را در میان برترین ها می بیند ،این بار با ارزش سهام 70.452 میلیارد دلاری جایگاه اول را از آن خود کرده ، در عین حال شرکت بزرگ و معظم اپل در زمینه تکنولوژی در جایگاه هفدهم ایستاده است و به این ترتیب  اپل به عنوان بزرگترین شرکت تکنولوژی بیشترین رشد را در ارتقا برند خود در سال های گذشته داشته است.


5 برند برتر در سال های 2010 بعد از کوکاکولا، آی بی ام با ارزش 67.727 میلیارد دلار، مایکروسافت با ارزش 60.895 میلیارد دلار، گوگل با ارزش 43.557 میلیارد دلار است . سایر برند ها نیز تا جایگاه دهم به ترتیب عبارتند از، مک دونالد  33.578 میلیارد، اینتل 32.015  میلیارد، نوکیا 29,495 میلیارد، دیزنی 28.731 میلیارد و هولت پاکارد 24.096 میلیارد.


آنچه که توجه همگان را در این زمینه جلب کرده است ، حضور 7 برند برتر در زمینه تکنولوژی در میان 10 جایگاه برتر است.
برند شرکت اپل  نیز به میزان 37 درصد رشد داشته است و گوگل با رشد 36 درصدی برند خود بعد از اپل در صف سریع ترین پیشرفت کنندگان ارزش سهام خود قرار گرفته است. به دنبال گوگل ، برند بلک بری و سپس ویزا به چشم می خورد.

در اینجا با هم 100 برند برتر را دنیا را می بینیم :


توجه کنید که ستون اول از سمت چپ رتبه ی فعلی برند را نشان می دهد ، ستون دوم رتبه ی شرکت در سال قبل ، ستون سوم نام برند ، ستون چهارم کشور صاحب امتیاز شرکت ، ستون پنجم حوزه ی فعالیت شرکت و ستون ششم ارزش برند بر مبنای میلیون دلار .

[ ۱۳٩٢/٥/۱۱ ] [ ٥:۳٠ ‎ق.ظ ] [ حجت بقایی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره ما

حجت بقایی hojjat baghaei /// 09126438014 /// مستند تبلیغاتی Commercial Documentary - تیزر تبلیغاتی Commercial teaser - نماهنگ Clipart - Music video- فیلم کوتاه short film - مستند گزارشی Documentary report -:::
صفحات دیگر
لینک های مفید
نشان ایرانی دررسانه جهانی
جدیدترین نرخ ارز


معرفی توانمندیهای ایرانیان دررسانه های جهانی وظیفه هر ایرانی است که ادعا می کند ایرانی است ..........................................................................