حجت بقایی

hojjate baghaei

حجت بقایی hojjate baghaei

Branddirectory لیستی از 500 تا از با ارزش‌ترین برندهای دنیا را ارائه داده است.ارزش این برندها با تخمین درآمد آینده آنها و ارزشی که شرکت، اگر مالک برند نبود، حاضر است برای دریافت آن بپردازد، اندازه‌گیری شده است.
185 برند از 500 برند، و 9 برند از 10 برند برتر، در ایالات متحده امریکا هستند. ژاپن در جایگاه دوم قرار دارد و 3 تا از بزرگترین برندهایش تویوتا، میتسوبیشی و هوندا در این لیست جای داشته و ارزششان افزایش 30%ی داشته است. در این تحقیق، آلمان، فرانسه، و انگلیس در مقام‌های بعدی هستند اما چین که دومین اقتصاد برتر در جهان است از نظر میزان ارزش برندهایش در رتبه 6ام قرار گرفته زیرا که برندهای چینی هنوز در حال توسعه هستند.
افزایش‌های چشمگیری که نسبت به سال گذشته دیده می‌شود مربوط به Vrizon (از رتبه 10 به 5)، Nike(از رتبه 60 به 35) و Allianz (از رتبه 75 به 38) می‌باشد و در حین حال‌ کاهش‌های چشمگیر مربوط به برندهای Shell (از 12 به 18)، Home Depot (از رتبه 18 به 25) و Marlboro (از رتبه 57 به 81) است. در زیر می‌توانید جدول رتبه بندی 100 برند برتر را ببینید:


100 brands 2014


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها:


تاريخ : ۱۳٩۳/٧/۱٩ | ٥:٢٤ ‎ق.ظ | نویسنده : حجت بقایی | شما بفرمایید ()
.: REPORTER - FILMAKER : HOJJATE BAGHAEI :.