حجت بقایی hojjat baghaei

گزارش - نماهنگ - مستند - فیلم - عکس

تعرفه های ما
نویسنده : حجت بقایی - ساعت ٥:٥٦ ‎ق.ظ روز ۱۳٩۳/٥/۳٠
 

تعرفه های تولید و پخش شبکه ها و رسانه های مختلف را جویا شوید .

بعد برای مذاکره تشریف بیاورید .

هدف من فقط پویایی رسانه ای است و بس .

ما با کمترین هزینه بهترین بازخورد را در بین مخاطبان به شما اهدا می کنیم .

شمافقط کافی است از ساخت فیلمهای ما حمایت کنید و ما شما را در تبلیغ پیامتان همراهی می کنیم .

در مرحله اول هدف ما تبلیغ صنایع گیلان است و در مرحله بعد صنایع ایرانی و توانمندیهای ایران  . . . . . .

و این امر درقالب مستندبیوگرافی - مستندعلمی - مستند ورزشی-مستندصنعتی-نماهنگ-تیزر-فیلم کوتاه و . . . . . . ممکن خواهد بود .

مخاطبان هدف ما بیشتر در شهرهای بزرگ هستند .

گیلان - تهران - مازندران - خراسان - فارس - افغانستان - ترکیه - تاجیکستان - ژاپن - ارمنستان - روسیه - نیویورک - لندن - قزاقستان - کره جنوبی - اربیل عراق -مالزی - دبی - کویت - چین - پاکستان - الجزایر و . . . . . .


 
 
مستند آسیا ایران 2011
نویسنده : حجت بقایی - ساعت ٥:۱٥ ‎ق.ظ روز ۱۳٩۳/٥/٢٩
 

http://www.cinemaee.com/articleview.php?cat=1&id=2922


 
 
برند رب جویبار در راه است .
نویسنده : حجت بقایی - ساعت ٥:٠۸ ‎ق.ظ روز ۱۳٩۳/٥/٢۸
 

بنا به گفته جناب مهندس یوسف ادیب مدیرکل تعاون روستایی مازندران به زودی در صنعت رب سازی

                   برند   جویبار 

                                                          به بازار خواهد آمد .

منتظر اخبار خوشی از این برند هستیم .


 
 
ضرورت banker در ایران
نویسنده : حجت بقایی - ساعت ۱۱:٥٩ ‎ب.ظ روز ۱۳٩۳/٥/٢٧
 

یکی از دوستان متنی برایم ارسال کرد که علاوه بر انتشار آن در سایتهای نشریات مختصری از آن را در اینجا منتشر می کنم . . .

 نشریه THE BANKERچاپ انگلیس که همه ساله اقدام به رتبه بندی بانک های برتر و نیز انتخاب بانک سال کشورهای جهان می کند، معتبرترین نشریه مرجع برای همه بانک هایی محسوب می شود که یا نامشان در فهرست یک هزاربانک برتر جهان منظور شده یادر رتبه بندی نشریه عنوان بانک سال کشور خودرا به دست آورده اند


 
 
تسلیت به همکارعزیزم یاسر اشراقی
نویسنده : حجت بقایی - ساعت ۳:٢٢ ‎ب.ظ روز ۱۳٩۳/٥/٢٧
 

باخبر شدم که حاج داوود اشراقی پدر دوست عزیزم یاسر اشراقی به درود حیات گفتند.

ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم اشراقی برای آن مرحوم علو درجات را آرزودارم .

جهت اطلاع دوستان و آشنایان ؛ پیکر حاج داوود اشراقی، فردا سه‌شنبه ساعت 9 صبح با حضور خادمان حرم امام رضا(ع) از صحن آزادی تشییع و در صحن جمهوری اسلامی حرم مطهر به خاک سپرده می‌شود.


 
 
تیزرهای پارس خودرو
نویسنده : حجت بقایی - ساعت ٥:٢۸ ‎ق.ظ روز ۱۳٩۳/٥/٢٤
 

بین سال 1379الی1381 در تولید اقلام تبلیغاتی پارس خودرو همکاری داشتم .

بعد از آن بیشتر بانمایندگیها همکاری دارم . . .

تیزرهای پارس خودرو را در اینجا ببینید . . .

http://www.parskhodro.ir/article/c10-%D8%AA%DB%8C%D8%B2%D8%B1

 

 

تیزر - پارس خودرو - اقلام تبلیغاتی - نمایندگی -


 
 
تل وان
نویسنده : حجت بقایی - ساعت ٦:۳٢ ‎ق.ظ روز ۱۳٩۳/٥/٢٠
 

 

شرکت تل وان  سلامت گستر

Best Regards

Tina Moshksayan

Head Officinal Department of TellOneGroup

Tellonegroup


 
 
مدیریت بر نام تجاری
نویسنده : حجت بقایی - ساعت ٦:٢٧ ‎ق.ظ روز ۱۳٩۳/٥/۱٩
 

 شاید بتوان گفت که بارزترین مهارت حرفه ای بازاریابان قابلیت و توانایی آنها در  ایجاد، حفظ، مراقبت و ارتقای نام تجاری یا همان برند است. تعیین نام تجاری هنر و بنیان بازاریابی است.نام تجاری یا برند سبب شناسایی فروشنده یا سازنده می‌شود. نام تجاری می تواند یک نام، یک علامت تجاری، نشان و یا سمبل دیگری باشد. فروشنده براساس قانون علامت تجاری حق استفاده همیشگی از نام تجاری را در اختیار دارد.


 
 
مستند گزارشی : تائب پزشک تاریخ نگار گیلانی
نویسنده : حجت بقایی - ساعت ٦:۱٩ ‎ق.ظ روز ۱۳٩۳/٥/۱٩
 

مستند گزارشی : تائب پزشک تاریخ نگار گیلانی 1393

Documentary Report : Taeb medical historian Gilani  2013

دکتر تائب یکی از پزشکانی بودند که خیلی دوست داشتم بیوگرافی ایشان را کار کنم .

دوستانی که پیگیر ماجرابودند مارا جا گذاشتند و من هم برای ادای دین به ایشان فقط توانستم یک مستند گزارشی و چند گزارش خبری تهیه کنم و تمام .


 
 
دعوت به ساخت فیلم با موضوع بتن
نویسنده : حجت بقایی - ساعت ٥:٢٥ ‎ق.ظ روز ۱۳٩۳/٥/۱٩
 

http://www.icg248.ir/news-organ/102-%D8%AF%D8%B9%D9%88%D8%AA-%D8%A8%D9%87-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA-%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85.html


 
 
برندهای برتر جهان
نویسنده : حجت بقایی - ساعت ۱۱:٥٦ ‎ب.ظ روز ۱۳٩۳/٥/۱۸
 

کوکاکولا -

اپل -

آی بی ام -

گوگل -

بی ام و -

مایکروسافت -

مک دونالد -

اینتل -

سامسونگ -

مرسدس بنز -

تویوتا -

دیزنی -

آمازون -

نوکیا -

پپسی -

کانن -

اچ پی -


 
 
تیزرهای شیرین عسل
نویسنده : حجت بقایی - ساعت ٤:۳٢ ‎ق.ظ روز ۱۳٩۳/٥/۱۸
 

شیرین عسل یکی از برندهایی است که همکاری با آن را تجربه کرده ام .

تعدادی از تیزرهای شیرین عسل را در لینک زیر ببینید . .

 

http://www.shirinasal.com/Pages/MediasFa.aspx

 

برند - شیرین عسل - تیزر - لینک - همکاری -


 
 
فیلم بتن در گیلان
نویسنده : حجت بقایی - ساعت ۱۱:۳٧ ‎ب.ظ روز ۱۳٩۳/٥/۱٦
 

برای برگزاری مسابقه فیلم بتن گیلان تلاشهای کوچکی کردیم . . .

 

 

http://www.gilannews.ir/2932.html


 
 
صنعت تبلیغات در تسخیر امپراتوری جدید
نویسنده : حجت بقایی - ساعت ٥:۱۱ ‎ق.ظ روز ۱۳٩۳/٥/۱٦
 

همگام با ظهور، توسعه و رونق تولید و شکوفایی تجارت مدرن، روش ها ی معرفی و تبلیغ محصولات و خدمات به شدت دستخوش تحولاتی  چشمگیر گردید. نیاز به بهره گیری از متدهای کارآمد در معرفی شایسته و بازار گستر محصولات تولیدی کمپانی های بزرگ با تشدید ضرب آهنگ پیشروی جهان به سوی افزایش تولید و تجاری سازی محصولات، باعث گردید تا تدابیر ویژه ای جهت تاسیس و سازماندهی استراتژیک واحدهای بازاریابی از سوی مدیران شرکت ها اتخاذ گردد.


 
 
آنچه باید درباره یک آگهی تبلیغاتی بدانیم؟
نویسنده : حجت بقایی - ساعت ٥:۱۱ ‎ق.ظ روز ۱۳٩۳/٥/۱٤
 

تبلیغات فن فروشندگی است؛ کلود هاپکینز در این خصوص مواردی که یک آگهی را موفق می کند، می نویسد:

درک درست تبلیغات یا حتی آموزش اصول و مبانی آن، باید با دیدی صحیح آغاز شود، تبلیغات فن فروشندگی است. اصول آن اصول فن فروشندگی است. موفقیت ها و شکست ها، در این دو حیطه، بر اثر دلایلی مشابه پدید می آیند. پس هر پرسش تبلیغاتی باید طبق استانداردهای فروشندگی پاسخ داده شود. بر این نکته تاکید می کنم. تنها هدف تبلیغات، افزایش فروش است.


 
 
مشاور تهیه و کارگردان Advisor Producer and Director
نویسنده : حجت بقایی - ساعت ٤:٤٠ ‎ق.ظ روز ۱۳٩۳/٥/۱٤
 

مشاور کارگردانی و تهیه در :

فیلم داستانی : هرپاییزی بهارمی شود 1378 every atuomn can be spring

فیلم داستانی : طوبی 1387 tooba

فیلم  داستانی : بازی سرنوشت 1389 The game Fate

فیلم داستانی : انتقام 1390 The revenge

فیلم  داستانی : آن روی سکه 1390  that Side of the coin

فیلم  داستانی : به این میگن سینما 1390    They say to this cinema       

و . . . . . .


 
 
طراحی و اجرای کمپین تبلیغاتی
نویسنده : حجت بقایی - ساعت ٦:۱٦ ‎ق.ظ روز ۱۳٩۳/٥/۱٢
 

ایده های متنوعی در نشریات چاپ و منتشر می شود که گاه در انبوه مطالب به خوبی آشکار نیست.از آنجا که خواننده علاقه مند به دانستن است، گزینش این مطالب نیز در خور توجه است چون می تواند دانش و تجربه ارزشمندی تقدیم خواننده کند. «۱۰ راه برای اداره کمپین تبلیغاتی» از آن دست مطالبی است که مترجم با نگاه خود آن را برگزیده و سپس به ترجمه آن اقدام کرده است.

متن حاضر صاف و سرراست به اصل موضوع پرداخته و دستورالعمل های کاربردی خوبی دارد که می تواند کارگزاران تبلیغاتی را به خوبی راهنمایی کند از آن رو که هزینه های مطلوبی را به کار اندازند و پاسخ مطلوبی بگیرند. این در حالی است که کارگزاران تبلیغاتی بیش از دیگران می دانند چه بسیار هزینه های سنگینی که صرف فعالیت های تبلیغات می شود اما در عمل نتیجه سودمندی عاید نمی شود.از این رو متن حاضر متنی خواندی است با سودمندی های فراوان که در پی می آید.


 
 
برای مخاطب تبلیغ ماندگار بسازید .
نویسنده : حجت بقایی - ساعت ٥:٤٢ ‎ق.ظ روز ۱۳٩۳/٥/۱۱
 

اگر می خواهید کالای خود را تبلیغ کنید . تبلیغ ماندگار بسازید . تبلیغی بسازید که علاوه براینکه درذهن مخاطب ماندگار شود بلکه آن را مدتها جلوی دید خود داشته باشد:

به‌طور کلی پیام تبلیغاتی موفق، پیامی است که می‌تواند در نخستین نگاه مخاطب را به‌خود جذب کند پس سعی کنید خیلی وارد حاشیه‌ها و جزئیات نشوید و یک تصویر یا جمله ساده را انتخاب کنید که با یک‌بار دیده شدن فهمیده می‌شود و در ذهن می‌ماند.  حالا وقت آن است که یک نقطه طلایی در تبلیغ‌تان وارد کنید؛ از قدرت احساسات و همذات‌پنداری مخاطب برای در یاد ماندن تبلیغ‌تان استفاده کنید و او را درگیر آگهی‌ای کنید که مقابلش قرار دارد.


 
 
حرف من my word
نویسنده : حجت بقایی - ساعت ٦:۱۱ ‎ق.ظ روز ۱۳٩۳/٥/۱٠
 

اگر خواستی فیلمی بسازی .

if you will made a film

کوتاه - خبری - مستند - نماهنگ

short film - report film - dacumentari - clip art

می توانی روی من حساب کنی .

you can count on me

حس می کنم نیروی خارق العاده ای دارم.

i feel magic

در این مسیر

on this road

سراسیمه این سو و آن سو پرسه می زنم

i walk around absent mindedly

چون همه چیز را نمی توانم

because i cant every thing

گوش نمی کنم دیگران چه می گویند

i dont listen to what they say

فقط به این فکر می کنم.

 i only think about

من می توانم این گزارش را تمام کنم.

i can ending this report

و من یک فیلم دیگر دارم.

and i have an other film

به زودی

soon


 
 
سنگ قبر Gravestones
نویسنده : حجت بقایی - ساعت ٦:٢٢ ‎ق.ظ روز ۱۳٩۳/٥/٦
 

سال 1381 با همکاری یکی از دوستان مستند گزارشی Documentary report سنگ قبر Gravestones 2000را کار کردم .

الآن دنبال فرصتی برای تولید فیلم کوتاه short film سنگ قبر 2014 Gravestones هستم .


 
 
این کودک ترسید .
نویسنده : حجت بقایی - ساعت ٦:۱٢ ‎ق.ظ روز ۱۳٩۳/٥/٢
 

سالها پیش دریکی ازکارگاههای فیلمنامه طرح فیلمی نوشتم بانام:((این کودک ترسید))

بعدها فیلمنامه را کامل کردم.البته آقای تقوی به صورت نمایش آن را کار کرد.ایشان ازهنرمندان تاتر استان قزوین هستند . . .


 
 
نصیحتى به بازاریابهاى مستقیم؛
نویسنده : حجت بقایی - ساعت ٥:٤٤ ‎ق.ظ روز ۱۳٩۳/٥/۱
 

گسترش شبکه هاى اجتماعى در اینترنت، موهبتى براى بازاریابهاى مستقیم قلمداد مى شود. ارتباط با دوستان و یافتن دوستان جدید براى صدها میلیون کاربر شبکه هاى اجتماعى بسیار سرگرم کننده است. اما از بعد دیگر، این شبکه ها در نظر بازاریابها ، بانکهاى اطلاعاتى بزرگى هستند که اطلاعات مصرف کنندگان را در اختیار آنها قرار مى دهند. بازاریابها از این اطلاعات به عنوان ابزارى ثمربخش و مقرون به صرفه استفاده کرده و پیامهاى تبلیغاتى هدفمندى را براى مشتریان مى فرستند. اما آیا این بهترین روش بازاریابى است؟تحقیقات Peter Zubcsek (دانشجوى دکتراى مدیریت در Insead ) و Miklos Sarvary (استاد بازاریابى) نشان مى دهد که جواب این سوال منفى است. آنها معتقدند که استفاده از شبکه هاى اجتماعى اینترنتى به شیوه
فوق الذکر موجب مى شود شرکتهاى بازاریابى مستقیم سود فراوانى را از دست بدهند. Zubcsek مى گوید: «در تکنیکهاى فعلى بازاریابى مستقیم، هر مشترى یک واحد مصرفى مستقل تلقى مى شود و به طور کلى، ساختار شبکه هاى ارتباط با مشتریان نادیده گرفته مى شوند.